BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

12/05/2024

Teodor Dume, ultima zi pe pământ

Azi nu mai am nevoie de apă 

și nici de mâncare

o să adorm flămând cu burta lipită de spate


în visul ce va fi să fie

înspre dimineață

știu că voi fi în altă parte de lume

disperat precum cerul când atinge pământul

voi cerși la ușa lui Dumnezeu

nu apă și nici mâncare

în cele din urmă îndurerat îi voi cere

să mă mai lase o zi două să

pot privi în trecut

să-mi mângâi copilul

și să iau cu mine o mână de pământ

din locul în care se odihnește mama

și când va veni noaptea voi rupe din mine

puțin câte puțin si îmi voi hrăni moartea

cuminte voi privi cerul și

din când în când

mă voi uita la ceas

la ceasul de  perete care

îmi strica jocul când îl trezea pe tata

acele lui vor bate zgomotos și lent

ca o inimă obosită

timp în care

ochii mi se vor închide tot mai mult


la poarta la care voi ajunge

unde oamenii se dezbracă

de păcate și de lume

mă va primi Dumnezeu

apoi mă va duce undeva

la marginea

unei câmpii de unde

mă va deconecta de

la lumea din care am venit

Niciun comentariu: