De ziua lui tata am vrut 
să-i dăruiesc cel mai
frumos cadou pe care și l-a dorit vreodată 
pe fața lui brăzdată de ani 
i-am văzut curgând ultima sa lacrimă 
era în seara de Moș Ajun 
m-a privit cu ochii lui mici și sticlați 
în care 
se adunaseră toți îngerii la taifas 
al lui se rătăcise prin cer
în privirea aceea 
ascundea o durere
îngrijorat am alergat înspre mama 
și am întrbat- o " ce e cu tata"... 
m-a privit 
și-a înșiruit degetele 
prin părul meu cârlionțat 
apoi cu mâneca hainei 
mi- a șters începutul de lacrimă 
ce parcă ezita să mai coboare
aș fi vrut să-i spun lui tata: "te iubesc"
dar n-am mai apucat 
chipul său 
din lumina lumânării aprinse 
și-a dublat umbra 
i-am sărutat mâna întinsă peste marginea patului 
de parcă îl căuta pe Dumnezeu
dar Dumnezeu a ațipit și el 
pentru o clipă

te iubesc tata
azi ar fi fost ziua ta...