un ceas al iubirii și durerii 
dăruit de Dumnezeu 
în ziua în care 
mama a încercat 
să mă mai țină înlăuntrul ei o zi
și mai apoi 
să stăm de vorbă cu Dumnezeu

inima mea arată ca un fulg cazut 
peste o piatră în plină zi 
bătăile ei au devenit 
niște cotoare de mere 
roase până la capăt 
și aruncate la întâmplare 
în momentul în care 
nu te mai vede nimeni

"Entresto" pe care îl servesc 
de două ori pe zi 
îl iau doar în intervalul în care 
încerc să despic timpul în două 
timpul pe care l- am avut 
și cel pe care îl mai am

iertare copilul meu și vouă
care încă mai sunteți...

iată-mă acum 
ținându-mă de mână cu moartea 
mă duc zice ea înspre ultima casă 
pe un drum bătătorit de bunicul 
de tata
de mama și de cei 
care au mai fost...
pe drumul pe care doar se pleacă 
respirând în ritmul păsării 
cu o singură aripă 

iertare copilul meu și vouă
care încă mai sunteți...


@ "Entresto" = o pastilă permanentă pentru echilibrarea ritmului inimii