BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

30/11/2021

La multi ani, fiica- mea, Teodora Dume!

La multi ani, fiica-mea,  Teodora Dume!

Ești cea mai iubită ființă de pe pământ - un dar de la Dumnezeu care îmi va uşura şi bucura, de-acum încolo, şederea pe pământ.

Draga mea, Teodora!. 

Să fii sănătoasă, fericită şi să nu uiți că noi, părinții tăi, te-am iubit, te iubim şi te vom iubi veşnic!.

LA MULȚI ANI fericiți alături de cei dragi ție!. Să fii sănătoasă şi Dumnezeu să- ți vegheze fiecare pas pe care îl faci prin viață!

Şi să mai ştii ceva!. TU eşti minunea  pe care Dumnezeu  ne- a pus- o în braţe , pentru ca şi noi, părinții tăi, să fim fericiți!.

Azi, darul meu şi al mamei tale, pentru tine este partea din lacrima pe care, la naşterea ta, am rupt-o în două şi am păstrat- o în căuşul sufletului pentru a ţi-o dărui azi de ziua ta, moment în care  îți confirmăm, cu sufletul, că te- am iubit, te iubim şi te vom iubi veşnic. Nu, nu îți cerem îndărăt  decât, aceeaşi iubire, acum şi după ce Dumnezeu ne va chema la el!.

LA MULȚI ANI, binecuvântaţi!


Niciun comentariu: