BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

20/02/2021

Teodor Dume, 20 febr.2921

1.

1. Drum...

S- a intors de la

 inmormântarea tatălui său

 fără să ştie că tatăl lui

n- a murit 

ci doar

s- a mutat de pe pământ 

in sufletul lui...


2. 

Incontestabil... 

Dumnezeu  m- a făcut

"după chipul şi asemănarea

 sa" şi i- a dat tărie gândului

 să uite şi 

putere sufletului să ierte

3.

 Gest ca amanet

Atingerea mea te face să te apropii cât mai mult şi sà scoți batista să pui in ea lacrima care te- a făcut fericită şi de teamă să nu o striveşti ìmi laşi inima amanet  până la următoarea atingere...

4.

Un fel de ezitare

Când ai început să- ți numeri

 lacrimile de bucurie 

ai încetat să mai fii 

ceea ce ai fost 

dar iubind 

vei mai avea o şansă

5.

Legământ

Curând o să pot să spun

că am fost dar

dragostea mea va rămâne

 aceeaşi

ca umbra care 

stă de veghe pământului 

în care am intrat...

6.

Dezinfecție

Mi- am spălat lacrima

ìn ochiul zilei in care

a murit tata

apoi

am rastignit-o

după trei zile

i- am aşezat mâinile peste

 piept

am ingenuncheat sub

lumina lumânării aprinse

şi am rugat- o să mă ierte 

pentru

gestul meu

de a- i păstra amintirea lui

 tata

in cel mai frumos loc din

 lume

memoria cuvântului biblic

imi spune că tata

se va intoarce 

precum

iubirea dintr- o inimă intr-

 alta şi

vom fi doar noi - 

lacrimà răstignită 

pe durerea a ceea ce am

 fost...

7.

Frica de mine...

Când mă opresc din mers

şi imi intorc capul

inspre 

urma paşilor

ceva mă face sà cred că

nu am trăit destul

8.

Câte puțin şi pentru mama

Abecedarul mi- a fost

singurl prieten

adevărat 

care m- a invățat

să mulțumesc mamei

pentru viață

iar cartea

singura prietenă  care

m- a arătat cum să o fac

9.

Un Dumnezeu pământean

Azi-noapte am visat că

sunt impăratul

a tot ceea ve mişcă

dimineață

o frunză càzută

la picioarele mele 

imi cerea indurare...

10.

Pentru ultimul drum...

Mi- am làsat amanet

sufletul şi numele

pentru atunci

cànd

copilul meu

imi va spune:

Te- am iubit, tata!

11.


Undeva prin voi, prieteni...

Ura faceți-o pietre şi

aruncați cu ele in mine

nu và sfiiți

in cele din urmă

o să constatați că

eu nu exist pentru voi

şi nici voi nu existați 

in ochii deschişi ai lumii


şi ce altă durere mai mare

să nu poți să- i priveşti 

in ochi

pe cei vii....

12.

Sunt oameni care te rănesc

chiar şi atunci când

le intinzi mâna

dar ca sà- ți păstrezi increderea

mai intinde-le-o o dată



Niciun comentariu: