BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

01/02/2021

Teodor Dume: Copilăria, craterul din suflet


am o amantă

cândva semănam perfect

Dumnezeu ştie asta

mereu coboram unul în celălalt

şi cu delicateţea unui copil făceam dragoste

sub cămaşa din cânepă ţesută de bunica

îmi ascundeam mâinile

ca un gest

îngenuncheam şi spuneam

Tatăl nostru

cămaşa mi-a rămas mică

şi lumea aceea am pierdut-o

în ziua în care mama a luat

busuiocul din grindă şi

l-a pus în odaia cu miros

de lumânare arsă...

 

ţin minte

ploua mărunt şi era frig

mirosea a busuioc şi a ceară

vecinii mă priveau bănuitor

şi vorbeau încet

 

de atunci mor puţin câte puţin

într-un oraş în care nimeni

nu mă mai strigă

pe numele mic

Niciun comentariu: