BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

14/11/2020

Teodor Dume, carte: Anacronisme erotice / Fluturele din spermă -II-

 Cartea de față, Fluturele din spermă, este al doilea element care compune Trilogia Anacronisme erotice și-l precede pe ce de-al treilea intitulat, Falsificatorul de sex. De fapt e o continuare a evenimentelor întâmplate într-alt timp și așezate mult prea devreme într-un trup adolescentin, fragil datorită complexității transformărilor care au loc în această etapă a vieții. Posibil ca unele dintre gurile rele o să mă învinuiască,( ba chiar să mă înțepe), pe ascuns, de schimbare de stil și de nerespectare a canoanelor acestui gen de scrieri erotice. Nu, nu mi-am schimbat stilul și nici forma de scriere, ci doar tema. De altfel nici nu mi-am propus să scriu texte erotice, ci doar să le dau o tentă erotică, având în vedere că marea majoritate a textelor au fost scrise în anii în care fiecare visam Ilene Cosânzene și Feți frumoși. Recitindu-le am simțit că acolo a rămas o părticică din mine, iar partea lipsă se regăsește în povestea acestor rânduri. Sunt sigur că și partea lipsă din voi o regăsiți în povestea acestor texte. Și dacă nu ați recunoaște ar fi ultima voastră minciună ținută ca pe o taină până în ultimile clipe de viață. Am recurs la această modalitate de a mă reîntoarce în adolescență (unica stare sinceră dintr-o viață de om), nu pentru a mă da în spectacol și nici pentru a crea subiecte de analiză, (să nu zic de bârfă), sau oarecare facilități acelora care cred (ei) că se află pe cel mai de sus palier al literaturii, ci pentru a consolida ceea ce nu s-a putut în acele vremuri prinse între baierele moralității creștine. Da, 8 | P a g e acesta e un adevăr imuabil cu prestanță și în zilele de azi. De ce?. Pentru că cei care caută afecțiunea și nu o găsesc recurg, uneori, la metode ajutătoare, folosind ca și monedă de schimb sexul, tocmai pentru a atrage atenția și a se evidenția.înaintea altora. Această tentație sexuală nu dăunează în momentul în care încerci să descoperi o parte din tine pe care nici nu știai la ce folosește. Intervenția mea nu propune o lecție despre sex, ci motivează cauza devierii, de moment, a scriituri dumiene. Folosind în unele texte cuvinte uzitate în vorbirea de stradă a găștilor de cartier, nu înseamnă că dezonorez trupul sau sufletul unei ființe supuse moralei creștine. Doresc doar a vă readuce acele stări care în adolescență v-au tulburat, bucurat sau satisfăcut, într-un fel sau altul. Toate acele modificări ale trupului, azi, sunt detalii pe care încercăm a le înțelege și ale transmite generațiilor care au nevoie de un comportament sănătos și de o viață sexuală normală acceptată de familie, colectivitate, religie și de înțelegerea ta cu tine însuți. Spuneam, în prima parte a Trilogiei, că „vinovăția” de a intra, prin scris, în intimitatea altora mi-o asum pentru că toate „fazele” descrise fac parte din „mișmașurile” adolescenței. Și așa este!.

 Iată și o motivație definită prin acest aforism:

 „Sexul e partea din tine care te poate ține prizonier în închipuirea altuia atât timp cât nu-i facilitezi atingerea” 

(teodor dume)



Niciun comentariu: