BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

31/03/2020

revista EXTEMPORAL LIRIC: Teodor Dume: de ziua mea 04.04 când împlinisem 22 ...

revista EXTEMPORAL LIRIC: Teodor Dume: de ziua mea 04.04 când împlinisem 22 ...: Acesta e un dar de suflet pe care l-am primit de ziua mea în perioada în care am avut onoarea și șansa de-al cunoaște pe Gheorghe G...
Al doilea manuscris STEAUA alături de CÎNTEC,de Nichita Stănescu,dăruite de ziua mea (04.04),în perioada în care am avut onoarea și șansa de-al cunoaște pe Gheorghe Grigurcu, la Oradea (prin intermediul epigramistului Al.Silaghi).Aveam cam 22 de ani pe atunci
Acesta e un dar de suflet pe care l-am primit de ziua mea,( 04.04.) în perioada în care am avut onoarea și șansa de-al cunoaște pe Gheorghe Grigurcu, la Oradea (prin intermediul epigramistului Al. Silaghi).Avem cam 22 de ani pe atunci.

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
***

Niciun comentariu: