BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

04/02/2023

Teodor Dume: În drumul meu spre Dumnezeu


când voi pleca în călătoria din care

n-am să mă mai întorc niciodată

o să-i las fetiței mele

un bilețel

prin care o să o rog

să nu stingă lumina

din când în când

să măture prin casă și prin curte

să-mi scoată de la curățătorie

costumul negru pe care

l-am îmbrăcat

în ziua în care a murit mama

duminica

să dea de pomană săracilor

câte un cozonac și câteva sarmale

pentru că și mama

înainte de a pleca

mi-a lăsat cu limbă de moarte

să dau săracilor

câte un cozonac și din sarmalele

ce le lăsase în oala de tuci

deasupra pe cuptor


a măturat casa și curtea

apoi a plecat...


unii spun că s-a dus

să se întâlnească cu Dumnezeu

să-l întrebe de ce mi l-a luat pe tata


nu știu dacă în drumul meu

o voi întâlni pe mama dar

știu că acum

am anii

care mă vor face

să înțeleg de ce a plecat tata...

Niciun comentariu: