BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

01/02/2021

Teodor Dume: Crimă cu premeditare


Cât a fost ziua de mare ieri 

nu am produs mai nimic 

ci mi- am  pus gând rău singurătății 

aşa că 

după multe strategii 

am ucis- o cu o manea -

cea mai bună armă cu schije 

ținteşte drept în creier 

reculul intimidat de cei 100 miliarde 

de neuroni mi- a generat mari emoții 

era de fapt ca la prima mea ìntâlnire 

cu o fată urmată de două pupàturi 

pe gât  pe obraz  şi mai apoi 

un sex anemic 

finalizat înainte de termen


mesajul derutant profund muribund

 mi- a tulburat auzul şi identitatea

...şi da de ieri am tâmplele şi 

inima într- o stare de agitație continuă

înjur plâng ca la un priveghi 

cu mortul uitat la morgă  şi 

din când în când  

folosesc masa din bucătărie 

pe post de scenă şi 

cu gura lipită de lingura de lemn

 "behăi" ca pentru un întreg stadion

 viața mea...viațaaaaa meaaaaa...


cât de greu e să- ți imaginezi că 

eşti ceea ce nu poți fi...


de la un timp din oră în oră 

mă uit pe fereastră 

ca după cineva pe care 

nu l- am văzut niciodată şi 

mă hrănesc 

doar cu apă şi rugăciuni

mi-m blocat şi canalul tv de manele 

şi nu ìmi mai pasă de nimic


în după amiaza asta 

mă voi gândi doar la mine 


Niciun comentariu: