BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

18/01/2021

Crucea mea, o lacrimă

(fiicei mele, Teodora,  biletul pe care nu i- l-am dat, ìncă... )

 Poate că e prea devreme 

să- mi trag viața pe dreapta 

aş putea continua 

mersul 

de dragul fiicei mele Teodora 

chiar dacă aş mai repara 

câteceva pe ici- colo

folosindu- mi rana ca pe o izoletă

şi meritul ar fi al fiicei mele şi al lui

Dumnezeu

numai că inima

răstignită 

pe umbra aceluia care am fost

pulsează haotic

uneori

sare ìn față cu câte o bătaie pe secund

in aglomerarea de bătăi

se naşte o lacrimà

ce-mi adânceşte rana in care

locuiesc de ceva vreme


tot ceea ce vreau e incă un răgaz

in care să pot

să- i spun Teodorei

că am iubit- o de când 

i- a zâmbit lui Dumnezeu  

o iubesc  şi o voi iubi 

oricât de departe aş fi 


nu nu voi capitula în fața morții

ci voi marşa cu inima

pusă în palme

la vedere

iar dacă va fi 

să nu ajung la capăt

şi sângele din rană işi va mima 

neputința doar inima

imi va putea spune Adio...



Niciun comentariu: