BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

30/01/2021

Teodor Dume: Totul celuilalt...

 Ceea ce am fost nu mai pot fi

nici măcar un rezid

un rezid din firicelul de praf

căzut din urma mea rămasă

pe asfalt

doar Dumnezeu

milistiv aşa cum îl ştiu

îmi va mai pune câteva zile

la cele rămase ca să am timp

să- mi rezidesc trupul

aşa cum şi El a făcut- o 

după chipul şi asemănarea Sa


nici nu ştiu dacă nu e prea târziu

oglinda din baie

prin durerea sa lăsată

printre cioburi

imi spune

să las totul celui care va veni


ceea ce am fost nu mai pot fi

şi oricât de milostiv ar fi Dumnezeu

nu- mi mai poate spune

aşteaptă

aşteaptă că

mâine te voi rezidi 

după chipul şi asemănarea 

aceluia care ai fost...

nu

nu mai pot fi Doamne ceea ce am fost

nici măcar un rezid 

din firul de praf 

căzut 

din urma mea pe asfalt

 

Niciun comentariu: