BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

31/01/2021

Teodor Dume: Eu, mama, frații şi Dumnezeu...

 Uneori scormonesc 

prin lacrima ascunsă în palmă 

şi mă bucur că prin ea o văd pe mama 

cum dimineață devreme 

ìmi pune micul dejun 

pe masa din bucătăria  rămasă 

doar cu un singur scaun 

îi aud glasul şi 

îi simt mângâierea de atunci când 

masa avea cinci scaune 

câte unul pentru fiecare copil


scormonesc prin durerea de acum 

şi îmi revăd frații 

pe rând 

Mitică Ghiță Florica  Florin şi 

eu cel de pe genunchii mamei aplecați 

în semn de binecuvântare a bucatelor


nu 

nu plâng 

nu vreau să- mi hrănesc 

durerile lăuntrice  

că dacă aş face- o 

ar creşte până la cer nivelul fântânii 

din care ne- am băut copilăria


ştiu că în jurul meu 

se îngrămădesc speranțele 

dar o voi alege pe ceea care 

mă va duce la nama...


Niciun comentariu: