BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

25/01/2014

Teodor Dume, un fel de atentat , autor Teodor DUME


în seara asta plouă şi e frig

stropii îndestulători îmi
inundă faţa
am o stare care nu-mi aparţine
mă strâng uşor în universul din mine
şi-mi imaginez o lune în care
oamenii să se plimbe
prin mine
să-i mângâi să-i simt
şi-n cele din urmă
să le îmbrac tristeţea cu iubire

în adâncul meu e frig
noaptea abundă de umbre
pe asfalt multe inscripţii
e un fel de atentat la linişte
nu mi-e frică
fac schimb de priviri şi
merg mai departe

spaţiul dintre noi e un fel de oftat

într-o zi cineva o să umple
golul acesta şi o să mă bucur
pentru că oamenii
intră în amintirea celuilalt
lăsând o poveste...

afară plouă şi e frig

Niciun comentariu: