BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

10/04/2015

Liviu-Ioan Mureşan, o nouă carte:În căutarea luminii

o nouă carte semnată de Liviu-Ioan Mureşan, este o însumare de gânduri, eseuri şi proză scurtă şi ne prilejuieşte bucurie, cu atât mai mult cu cât titlul ei  sugestiv "În căutarea luminii" vine în întâmpinarea sărbătorilor pascale.

Cartea a apărut la Editura Studis din Iaşi în 2015
Responsabil editorial: Bârsan Ovidiu
Director editorial: Morosanu Grigore Paul
ISBN 978-606-624-855-6

De acelaşi autor:
- Ghid de citire (versuri), editura Răsunetul, Bistriţa- 2013
- Nuanţe (volum colectiv, alături de Ionela Luca şi Maria Tudor), editura Karuna, Bistriţa- 2010
- Lira în patru puncte cardinale (antologie, 40 autori), editura Provimed- 2010
- Poeme de nişă, editura Studis, Iaşi- 2010
- Tratamente pentru inimă (volum colectiv: Teodor Dume, Ottilia Ardeleanu, Alexandru Gheţie, Vali Slavu şi Ioan Barb)
- Poeme din Subcetate, editura Studis, Iaşi- 2012
- Versete şi alte adevăruri, editura Studis, Iaşi- 2013
- În căutarea luminii (proză scurtă), editura Studis, iaşi-2015

"Nu mi-am făcut un plan. Am publicat "Ghid de citire" prin 2003 cu ambiţia de a publica. A fost de fapt singurul volum care mi-a creat acest sentiment de împlinire, de bucurie de a-l atinge.(...)
Apoi a fost o noapte; prin 2010 urma "Poeme de nişă". Un volum al ambiţiei personale . Mi-a făcut plăcere acea apariţie. (...)
"Poeme Subcetate" a fost un volum muncit.
"În căutarea luminii", volum care îşi propune să adune între coperţile sale texte scrise în ultimii 7 ani. (...) Nu se doreşte un volum coerent, singurul criteriu pe care l-am avut în vedere e scrierea în proză scurtă."
(Liviu-Ioan Mureşan, - posfaţă)


Niciun comentariu: