BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

05/07/2013

Teodor Dume, va recomand> anotimpul plecarilor, autor atila racz


anotimpul plecărilor

o rog să coboare din cer prin
crăpăturile zidului
să-mi curgă prin
riduri înspre ochiul despicat

nu nu vom pierde pietrificarea
anotimpul plecărilor

trebuie să desăvârșim ritualul

alunecăm din rouă în brume printre ani
iar timpul răspusurilor ne lasă gustul amar
al neputicioșilor

cu gura flămândă mestecăm
urzicile crescute din înserare
printre melci ne întindem scuipatul
urmărindu-ne urma ce ne ajunge din urmă
o umbră roșie descărnătă de pe ose
dar îmi așez iubito fruntea în palmele
tale
mă strecor hoțeste sub păru-ți ruginind
îți iau chipul mi-l așez pe genunchi
te privesc prin orbite până-n iubire

îmi este frică mai adânc

hai să uităm cum poezia
se sfârșeste sub gleznele tale
nu nu mai
scriu decât despre mine
înjurând printre dinți
obrăznicia nopții prelungindu-și burta
pe ferestre în ochii visătorilor
peste femeia ce arde
privind cerul născând nori ceruiți

aprind cuvintele
și le așeza solemn peste goliciunea rostirii

iubito
doar hingherii și măturătorii iubesc străzile
trecerea poetului rănit de propria-i umbră

îmi amintesc chipul tău luminos casa albă
printre ciresii albi și
drumul alb și și
scările albe
fata ridicându-se în picioare chiar
sub inimă între coaste

*
astăzi
nu-ți spun
că sunt trist că
aș plânge peste această viață
peste această lume
în care doar visul credinciosului
nu ucide

Niciun comentariu: