BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

24/06/2013

teodor dume , vă recomand: ochii tăi roz, autor atila racz



ochii tăi roz

am știut că-mi vei deschide durerea
intră
prin ușile deschise în noapte și
respirația ceasului mistuind clipe

ziua șiroiește prin perete nostalgic puțin sexy
într-o rochie albă
ca un pescăruș ori scrierile lui Cehov

pipăi pietrele cubice
tăietura din orizont sângerie
acolo desigur iarba întinerește iar greierii
înaltă strigătul muntelui umilit de plecarea
frunzelor în lume

sunt trist

te-am văzut îi ștergeai picioarele înalte cu părul
de purpură cu neputința de a lega noapte de noapte
povestea înghițitorului de cuvinte
iubirile lui

privesc linia trasă sub viață

încerc marea cu limba și-i înghit sarea
îmi pregătesc frânghia
de aici voi cădea îi tot spun dar ea nu mă crede
cuvintele se subțiază ca niste râme în ambalaj de catifea
înghit totul și tac doar cerul pocnește
și-ți mângâie cu limba albastră neliniștea de lumânare aprinsă

cerneala din degetele calde îți curge pe coapse
ehei poezie
toată iarna în care am aruncat cuvintele-n foc
și fluturii ce voiau cu toate aripele lumina

ce o să spunem

poate că nu mai are niciun rost niciun farmec
secolul acesta lipsit de căință
toate curg de la sine ca un hohot nebun
prin spărturile cerului cămașa lui Dumnezeu
alunecă pe umerii fecioarei Maria
cuvintele magice regretul credința au murit

aprind ce mai am prin odaie
înnoptăm goi și muscând din umbrele marilor poeți
tăifăsuind în veșnicie

Niciun comentariu: