BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

06/12/2012

teodor dume, La mulţi ani, copiilor cu numele de Nicolae şi derivatele acestuia!


dedic aceste frumoase versuri (scrise de Gina Zaharia) tuturor copiilor din lume care încă mai cred în MOŞU




















Copil sărac, n-am un tezaur

Veni-va oare moșu’n vis,
La tine-n ghete cu ceva,
Sau, cel puţin, oare-a promis
Că va veni şi el cândva?

Ai fost cuminte, prea cuminte,
Adesea te-am văzut pe-o stradă,
Purtai un nume sfânt în minte
Și-n el un suflet de zăpadă.

Te-a mângâiat, în pas de noapte
O mână caldă pe la tâmple?
Copil sărman, oare se poate
Să nu îţi mai aduci aminte

Că ai văzut într-o vitrină
Ghetuţele ce nu le ai
Și că de-atunci porţi cu lumină
Nuiaua ta ruptă din rai?

Știu că se vinde inocenţa
În târg, pe lucruri de nimic,
Plata îşi pune indolenţa
Într-o scrisoare fără plic.

Ia mâna mea, copil de aur,
Ia-o cu tine pe-nserat,
Știu că mă crezi, n-am un tezaur,
Dar tot ce am e-adevărat!

Niciun comentariu: