BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

03/10/2012

teodor dume, vă recomand. DIN SPATELE FERESTRELOR 2 (Atila Racz)


din spatele ferestrelor 2

ea se întinde în mine îi simt neliniștea

îndoielnică această zi în care realitatea dispare
noaptea încearcă să-și lase trupul pe dig cu demnitate
lumina strivită sub talpa melcilor
lasă o urmă argintie pe grinzi

privești asfințitul prin mine
gândurile furnici mărunte chinuind lutul uscat
neputința de a-mi prefigura următorul pas
dezechilibrul

mă dezbrac imitând șarpele de casă
târându-se prin sufletul zidurilor
prin pereții umbroși

mâhnit deschid ușa bătrânei camere
unde mi-am pustiit copilăria

mi-e frică să trec pragul dincolo oamenii
se deșartă unul din altul își împrumută chipul
se zidesc se mușcă se macină
unii își sapă groapa în gura altora

omida de pe zidul oblic intră în fluturele ațipit
dimineața ca pielița ochiului străpunsă de larve
sonore

mă închid în inimă

îndoielnică această zi lipită pe ferestrele
închipuite.

Niciun comentariu: