BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

22/09/2012

teodor dume, am citit: festin (Atila Racz)


festin


din colțul nopții zăresc dimineața intrând cu tălpi umede în odaia
proaspăt tencuită
cu degete de var desenez curgerea unei clipe mistuind anii închipuirea șerpoaicei mușcând șoldul înghețat al toamnei pielea întinsă a călugăriței virgine

te uit
doar irlandeza născută în pub cu o pasăre zburându-i sub coaste mă trece prin sâni mă golește de îngeri

plouă tăios rece iar lumina neagră a mâinilor ascund fericiri pierdute
fară de mine fară voia mea se adânceste în mine
prin septembrie
beau cenușa cuvintelor și nu pot să ard mă dezbrac de mine gol pușcă
o iubesc fir-ar ca un șacal

dar a venit ziua când trebuie să-mi spăl mâinile mă așez sub laț încercând plăcerea spânzuratului din iubire

Niciun comentariu: