BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

01/05/2010

doru dorian david: episod III


poezie



gestul de a mă spăla pe mâini mă irită
spăl străzi întunecate cu tălpi umezite
spăl dimineața înghesuită printre țiglele îmbrățișate
îmi spăl ochii înecați în orbite
it's alright with me/ all it's alright / cum m-aș spăla
de mine
să mă simt într-o zi curat ca începutul

adun lucruri ciudate în suflet/ câteodată/
cuie apoi cuilelor scânduri costumul perfect
în care trupul se simte frumos ca învierea

uneori pruncul
din care cresc lasă oceanul să mă inunde
noaptea/ o cutie cu opaițe aprinse în margini
sub poale de îngeri

ia ce vrei din mine/ cuvintele nu au mormânt
oratorul poartă veșmintele altora mereu ale altora
în fiecare clipă pregătind plecarea de taină
des-țelenirea

nu-mi spune că mint

foarte des oamenii din jur se miră cât de
adânc visăm cât de mult semănăm cu pămnâtul
cât de durut ne cernem prin el rostirea

simplitatea pare atât de perfectă încât seamănă
cu genunchii tăi cu ochii tăi cu nuntirea

cum ultima clipă în care ne-ar alege iubirea

Niciun comentariu: