BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

06/01/2017

de Crăciun, autor teodor dume, dintre poemele lunii decembrie 2016, concurs qpoem

http://qpoem.com/de-craciun-concursul-6/



am lacrimi pe suflet  şi sunt trist
frigul îmi taie răsuflarea
tremur
singurătatea rupe din mine
puţin câte puţin şi
nu înţeleg multe lucruri
aud liniştea cum cotrobăie
prin clopot
dincolo de lumea mea
un Dumnezeu se descompune în colinde
îngerii se adună în cerc
doar eu îngenunchez pe durere
şi aştept

cineva îmi umblă prin suflet
e mama
o strig
dar
nu spune nimic…

durerea topită în lumina unei luminări
se întinde peste tot
nu-i nimic
într-o bună zi mă voi întâlni cu Dumnezeu
şi-l voi întreba despre mama

ştiu că în aşteptarea asta
la o distanţă de-o lacrimă
sunt doar eu

…şi  o dorinţă
Voteaza (5 voturi)

Niciun comentariu: