BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

06/12/2016

Teodor Dume, locul-I- la concursul poezia săptămânii nr.LXVI-2016, organizat de POEŢII NOŞTRI

http://poetii-nostri.ro/inscripia-de-pe-nume-poezie-user-id-19106/
INSCRIPŢIA DE PE NUME









când m-am uitat în oglindă
l-am văzut pe Dumnezeu plângând
împrejur nimeni
nici chiar eu
cel care mă priveam
în partea cealaltă timpul
croşeta şosete pentru un drum lung
unde visele îşi au timpul lor

poate nu o să mă înţelegeţi
dar în fiecare bătaie de inimă
există un timp şi o durere
fără de care 
nu ai fi existat 
nici tu nici eu şi nici chiar 
Dumnezeul tuturor lucrurilor

în rest aceeaşi imagine funebră
o cruce de lemn o lumânare stinsă
şi o urmă de lacrimă...

Niciun comentariu: