BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

21/04/2014

Teodor Dume şi Oradea, oraşul adolescenţei şi tinereţii sale

Oradea, oraşul adolescenţei şi tinereţii lui Teodor Dume,


Mai multe fotografii cu simbolul orasului gasiti pe site: oradeainimagini
fotograf: Dan Dragoş


Oradea, locul şi partea de suflet prin care-mi etalam adolescenţa .
Imaginea aceasta e mărturia vie, dar tăcută, care îmi aduce aminte de ieşirile în după amiezile toride şi de scăldatul în Criş la marginea acestei ape unde înotam preacaut pentru că nu eram un înotător prea iscusit şi dotat.
eram doar un băiat timid de liceu care admira frumuseţea de suflet a unui oraş care urma să mă adopte.

- locul acesta, partea dreaptă a Crişului repede din Oradea, îmi aduce aminte şi de prima întâlnire pe care am avut-o (în pragul dintre adolescenţă şi tinereţe) cu marele critic dr. Gheorghe GRIGURCU. Un OM de o aleasă omenie şi un bun prieten. Prin plecarea domniei sale din Oradea la Tg. Jiu, oraşul a pierdut o firimitură dintr-un întreg.

mulţumesc fotografului Dan Dragoş

Cu sinceritate,
teodor dume,


Niciun comentariu: