BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

18/09/2013

teodor dume, vă recomand: memoria clipei (2), autor Atila Racz


memoria clipei(2)


dimineața curge de pe tavan
mă îmbracă 
din margine patului
viața se trezește ca o nebună

alerg
împregnate pe iarbă
urmele trupurilor iubindu-se

un înger plângând
ploaia ce-mi muscă din pleoape
ori o
mierlă cu aripi aprinse
adulmec
ziua trecută prin carne
conturul ei nefiresc
de femeie neîncepută

te caut
te ating
zidesc ziua o închid la dracu în ochi
să nu-mi mai alerge pe frunte

plouă

sub “copacii în alb copacii în negru “
așez cartea de plumb între genunchi
urlu la luna scuturată de scrum
pe dumnezeul meu că-ți seamănă
înghițind anotimpuri

exiști da exiști așezată
ca o statuie solemnă la marginea răbdării

dar de când tot mă tot rog doar
să te ajung doar să-ți simt umbra
imitând noaptea ce urcă
înspre norul ieșindu-ți din ochi
într-o clipă

Niciun comentariu: