BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

21/07/2013

teodordume, vă recomand: lumina zilelor pe care nu le-am trăit până la capăt, de Dana Banu



  • lumina zilelor pe care nu le-am trăit până la capăt

    stai lângă mine în acest oraş din care au plecat cu toţii
    cumpără-mi mandarine 3 cărţi şi o rochie de mătase cu fluturi
    spune-mi despre tine multe nimicuri şi râzi
    într-un târziu ne vom plimba cu tramvaiul până la ultima staţie
    şi înapoi

    vom fi mai nostalgici decât trenurile din Gara de Est
    din carnea tânără a poeţilor care am fost odată
    vor înflori în duminici fără nume şi rost
    adânci gropi comune
    acolo îşi vor dormi somnul de veci toate cuvintele noastre

    şi peste toate acestea
    lumina zilelor pe care nu le-am trăit până la capăt
    din nerăbdare sau nebăgare de seamă

Niciun comentariu: