BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

22/07/2013

teodor dume, vă recomand: tubul fermecat, autor veronica pavel lerner


tata mi-aducea uneori bomboane
colorate
spunea că sunt “de la pitic”
eu pândeam zilnic
buzunarul lui tata
dar el se întâlnea rar cu piticul
într-o zi mi-a adus de la pitic
un tub
nu sunt bomboane
mi-a spus tata
e un tub fermecat
cu bucăţele de sticlă
te uiţi în ochean spre lumină
roteşti tubul
vezi toate vitraliile lumii
şi oricât le-ai roti
ele nu se repetă
păstrează cu tine tubul fermecat
toată viaţa
mi-a spus tata
el a plecat dincolo de lumină
iar eu când îndrept tubul fermecat către el
văd vitraliile pe care mi le-a dăruit
şi care nu se repetă
niciodată
niciodată

abia acuma înţeleg
vraja tubului adus de tata
prin care mă uit la ceasuri de tristeţe
spre lumina lui

Niciun comentariu: