BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

06/07/2013

teodor dume, vă recomand: în cel mai drag şi de temut ocean, autor gina zaharia


În cel mai drag și de temut ocean

Când m-ai uitat, în zori, pe drumul serii,
Eu mi-am făcut din stele un palat
Și-am scris ceva cu ochii depărtării –
Ceva despre un crez întemnițat.

Printre genuni în fracuri de vioară,
Azi mi-ai întins un câmp de flori, minat,
Din loc în loc ascunzi câte-o comoară
Și-mi spui că ești un hoț nevinovat.

Îmi amintesc de zidul dintre ape
Care-a schimbat un relief bogat,
Câți temniceri n-au încercat să-l sape,
Câți mai trăiesc și câți s-au îngropat?!

Zadarnic ară plugurile-ntinse
Peste un veac tăcut și însetat,
Câmpiile cu maci sunt toate ninse,
Dar ce-ți spun eu? Tu încă n-ai aflat?

Vom fi doi lei în cușcă de mătase,
Două scântei pe clape de pian,
Doi condamnați de valurile arse
În cel mai drag și de temut ocean.

Niciun comentariu: