BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

02/06/2013

Teodor Dume, urez tuturor copiilor din lume, LA MULŢI ANI!

Strigăt din copilărie, autor Teodor Dume


La capătul pridvorului un stâlp
albit şi gârbovit ca un moşneag
îmi apărea ba tainic, ba cu tâlc,
de dincolo, de dincoace de prag.
Cum sprijină un Univers de dor
mă-ntorc mereu cu inima la el,
la colţul lumii noastre din pridvor
cu dor de lunci, blajin şi subţirel.

Mă scurg prin el, tăcut , în rădăcini,
şi-mi place-adeseori să mă trezesc
pe zarea zdrenţuită de ciulini
că zbor, că sunt, că vreau şi că iubesc.





1 Iunie 2013
Vouă, celor care păstraţi in suflet inocenţa copilăriei şi tuturor copiilor şi nepoţilor voştri: La mulţi ani!

Foto: "Un fluture" - Mihai Comsa - 7 ani
1 Iunie 2013
Voua, celor care pastrati in suflet inocenta copilariei si tuturor copiilor si nepotilor vostri: La multi ani!

Foto: "Un fluture" - Mihai Comsa - 7 ani

Niciun comentariu: