BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

04/04/2013

lui Teodor DUME, iubirile poetului, de atila racz


iubirile poetului

aprind lampa din nișa tăiată adânc în perete
îmi trec ochii prin pozele îngălbenite le ating cu degetele

nu a scris nimeni pe ele un cuvânt măcar un cuvânt să dea
sens clipei imaginilor ce mi se cicatrizează pe chip
încet încet devenind vise

îți urmăresc sveltețea cum mângâi ferestrele albe cu sânii
înmiresmând trecerea într-o iarnă întroienită

curgi prin odăi întinerind aerul rece o să-mi crească ochii
în tine
o să-i simți prin călcâie pe sfârcul ivit ca o perlă din carapacea arămie

iubește-mă tare îmi zice iubește-mă
calcă apăsat în mine bea-mă iubește-mă până când o să plutim

nu uita să aprinzi focul mă așează-n inel de pietre încinse
să te simt în pântec și înviindu-mi pielea
mușcă din mine miezul ultima clipă

mă privește
îmbrăcând dimineața mirosul tău pădureț și iarna
născând printre țiglele casei

nu uita îmi adu o pasăre de zăpadă mi-o așează în suflet
să-i simt zborul nins tot mai lin o pleoapă foșnind peste iarnă

Niciun comentariu: