BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

22/11/2012

teodor dume, vă recomand: unul din altul (atila racz)


unul din altul


din nefericire încă mă zbat să-ți ating respirația
cum zborul unui erete în năvodul închis

aburul mohorât al zilelor te îmbrățișează
îmi este
ciudă
o ciudă amară cum nicotina

strigătul atinge dinții ecoul sfâșie cerul

din nefericire încă mă zbat

toamna te umple darnic
chipul tău îmblânzește chiar și
obiectele ostile

te privesc
în tinerețea ta se așează o femeie ofilindu-se
obișnuința devine ridul larg împrospătat
de ochiul în care norii se prăbușesc
nu-mi spune că plouă chiar dacă nu mai poți
chiar dacă tot trupul începe să-ți curgă

hai să nu mai știm nimic
din nefericire ieșim împreună

hei

nu mă uita spânzurat de gleznele tale
calcă în mine cu toată talpa
apasă-te
intră
lasă-ți pantofii ciorapii mănușile lângă prag
goi încăpem atât de neîndoielnic unul
în altul

Niciun comentariu: