BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

24/11/2012

teodor dume, vă recomand. amintiri din prezent (atila racz)


amintiri din prezent 


oceanul se leagănă amintind femeia întinsă pe plajă
pe ciorapi urma unui bărbat

îi piaptăn părul cu degetele în care mă simt

rochii exotice căzute pe malul domol
flori sălbatice
urmele paşilor
conturul de nisip argintiu
un laţ
în jurul gâtului de ondină

în zbaterea ochilor oceanul algele pietrificate

mă reîntorc
tot mai des să-mi caut prezenţa printre obiecte uitate

casa tatălui căzută pe umărul colinei
imaginea lui moartă înviind piatra

mă pasc amneziile acele amintiri prin care
n-am trecut decât uitându-mă

daaa

ocolim iubirea

păşim în uterul deşertului ca într-o mamă

Niciun comentariu: