BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

15/09/2012

teodor dume, am citit: femeia din mine (atila racz)


  • Îmi place ·  ·  · acum câteva secunde în Oradea · 
  • femeia din mine

    alunecăm din rouă în brume printre ani
    iar timpul răspusurilor ne lasă gustul amar
    al neputicioșilor

    cu gura flămândă mestecăm
    urzicile crescute din înserare
    printre melci ne întindem scuipatul
    urmărindu-ne urma ce ne ajunge din urmă
    o umbră roșie descărnătă de pe ose
    dar îmi așez iubito fruntea în palmele
    tale
    mă strecor hoțeste sub păru-ți ruginind
    îți iau chipul mi-l așez pe genunchi
    te privesc prin orbite până în iubire

    îmi este frică mai adânc

    doamne dar să uităm cum poezia
    se sfârșeste sub gleznele tale
    nu nu mai
    scriu decât despre mine
    înjurând printre dinți
    obrăznicia nopții prelungindu-și burta
    pe ferestre în ochii visătorilor
    peste femeia ce arde
    privind cerul născând nori ceruiți

    aprind cuvintele
    și le așeza solemn peste goliciunea rostirii

    iubito
    doar hingherii și măturătorii iubesc străzile
    trecerea poetului rănit de propria-i umbră

    îmi amintesc chipul tău luminos casa albă
    printre ciresii albi și
    drumul alb și și
    scările albe
    fetița ridicându-se în picioare chiar
    sub inimă între coaste
    o respirare prea blândă
    *
    astăzi
    nu-ți spun
    că sunt trist că
    aș plânge peste această viață
    peste această lume
    în care doar visul credinciosului
    nu ucide

Niciun comentariu: