BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

02/08/2012

am citit: menhire, atila racz


menhire


oricât am scrie realitate este mult
dar mult mai poetică
cum de pildă
ți-ai pune un picior peste altul
și m-ai atinge cu ochii

scrierile în piatră
pe valuri de ape

câtă amintire

neliniștea tălpilor ce calcă praguri
poezia ce moare când te dezbraci
și te lași devorată

ți-am văzut ochii
un lac în care mi-am adâncit chipul
iată nu mai sunt singur ești lângă mine

dacă vezi că în primăvară
grădina
este goală
amintește-ți că nu mai pot
că nu mai sunt tânăr să innebunesc
pământul dăruindu-mă
să-l mângâi
să mă nasc
să te simt
și mai ales să fug de el în copilarie

despre mâine vor scrie alți damnați

eu doar trec printre coapsesle tale
născându-mă

Niciun comentariu: