BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

13/07/2012

teodor dume: efecte secundare



trupul meu e un adăpost pentru săraci
unde se mănâncă şi se bea puţin
uneori e mult întuneric şi se întâmplă
în dimineţile în care intuiesc
existenţa unor sentimente intermediare


deşi nici nu ştiu cât de mult contează


ambuteiajul produce zgomote
un fel de trepidaţii care decantează
sentimentele insalubre
doar atât
cât să pot respira


în toate acele ore
simt o arsură
pare nefiresc


de la o vreme
aerisesc de trei ori pe zi
dimineaţa
când cerul se dilată peste umerii mei
acoperindu-mi teama
la amiază
când soarele se holbează la mine
ca la o piersică coaptă
şi colo mai înspre seară când
mă privesc pe dinăuntru ca să văd
ce-a mai rămas pentru ziua de mâine


ştiu că e o aglomerare de lucruri acolo
printre care şi o suferinţă
ce respiră haotic


dar nu-mi pasă


cel ce ocoleşte suferinţa moare încet
pentru că nimic nu poate
înlocui atingerea


asta e tot...


Niciun comentariu: