BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

08/05/2012

teodor dume> un fel de sărut viager


de la un timp trăiesc în visul
unui bărbat îndrăgostit
şi percutez printre gesturi
clipă de clipă
în timp ce
chipul din oglindă 
seamănă leit cu al tatălui meu
deşi nu l-am văzut niciodată iubind

mă prefac că nu ştiu nimic
trag aer în piept şi plec mai departe
la colţ o bunicuţă vinde seminţe 
şi mă salută din priviri
mă eliberez de cuvinte şi
cu acelaşi sentiment o invit
în inima mea

seamănă mult cu mama

nu ştiu cât îmi este de indiferent
sunt prizonierul unei iluzii care-mi
şuviţează viaţa într-un sărut uitat în amintiri


Un comentariu:

Anonim spunea...

All Stars Shows Her Ass And Tit. [url=http://basketarticles.info/celebrity-stolen-videos.html]basketarticles.info/celebrity-stolen-videos[/url]