BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

16/05/2010

teodor dume:tată,de ce m-am născut?

(vând întrebarea la preţ de nimic)


moartea de dinainte de naştere
e răgazul în care lutul dospeşte
îşi schimbă culoarea şi forma
de fapt e perioada de probă
pentru ziua în care vom învăţa
să nu urâm oameni
şi de aici din senzaţia asta
copilul meu mă va întreba:

tată, de ce m-am născut?

mi-e frică de ziua asta
ca de o zbatere...

mi-aş dori o altă senzaţie
dar tac şi înghit câte o zi
sunt puţine sunt multe
nu ştiu
toate oscilează în jurul meu
ca arătătorul unui ceas

vând întrebarea la preţ de nimic
poate fac schimb cu cineva care
oferă o clipă dintr-o lume reală
în care
iernile coboară pe întuneric şi
din rama lipită pe perete
priveşte un Om

asta nu înseamnă că dau gratis
întrebarea
e doar un indiciu fără pretenţii

dar cum să fac diferenţa
dintre mine şi un punct
care pulsează identic?

Niciun comentariu: