BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

31/10/2009

atila racz: iarnă cu lişiţe

iarna devine o cameră în care ninge


urmele femeilor şi

cârdul de lişiţe pietrificate


dar tu mă hrăneşti cu gura
mă îngropi adânc printre cuvinte înmiresmate


scripcarul aşezat pe umărul ferestrei
şi lupii
o noapte polară



vântul alungit printre perdele
şi burgul de smoală
faţa pereţilor ceruită




dar tu aduci aerului mirosul de caise


ne impregnăm în lumina opaiţului
cum foşnetul focului

arţari noduroşi înalţă tavanul


timpul râmane doar o iluzie

când palmele tale mă acoperă

3 comentarii:

gina goia spunea...

sigur ca aici este poezie Gina Goia

si este de dat cu "mana pe intuneric inspre invelisurile dinspre dedesupt" si nu e nimic putred, nici ranced nici macar nu este o senzatie stranie.

fiindca este poezie/ ceea ce atat de personal si domestic gasim imprejur/ ori dorim.

dau o stea pentru;

"dar tu mă hrăneşti cu gura
mă îngropi adânc printre cuvinte înmiresmate


scripcarul aşezat pe umărul ferestrei
şi lupii..."


se mai porta si "vintage"/

super,

regards,

goia

veronica pavel spunea...

Da, Veronica Pavel

asa este, cu spune LIM, poezie de zile mari. Ca, de fapt, toate poeziile tale.....

8p (doar simbolic, pentru ca atata am, altfel as darui cerul cu stele, dar unui adevarat artist, ca tine, Atila, arta nu i se poate dramui in puncdte sau stele...)

Vero

liviu ioan mureşan spunea...

timpul râmane doar o iluzie Liviu-ioan Muresan

da, o poezie de zile mari. O relaţionare cu inima cititorului cum obişnuit sînt pe această pagină. Las un semn de 8 puncte, umil, desigur.
LIM.