BINE AŢI VENIT PE BLOGUL lui TEODOR DUME

Oare de ce se moare
fără ca timpul să-ți îngăduie
să te cunoști pe tine însuți?
(teodor dume)

22/08/2009

TEODOR DUME: Libertatea de a trece prin ceaţă gratis

Uneori îmi închipui frica un alt mod de a fi
şi atunci mă prefac în lucruri fără identitate

(nu nu scot nici măcar un strigăt după care
aş putea fi identificat)

alteori îmi înghesui frica în sân şi
trec mai departe ca şi când
nu s-ar fi întâmplat nimic


în spate o dâră de ceaţă
ca o linişte
mă pătrunde rânjind

în rană rămâne
doar frig prea mult frig şi
doar întrebări

ca o rugă
pentru cel care trece

libertatea asta o am
şi atât
dincolo de ultima clipă.


3 comentarii:

teodor dume spunea...

= pentru cel care trece ca o rugă

Doru Emanuel Iconar
[19.Aug.09 11:37]
Bine te-am regăsit Teodor. Rătăceşti în ceaţa simţirilor tale, ca-ntr-un spaţiu free însă fără identitate alucrurilor care te definesc; tovarăş, frica înghesuită în sân. În urmă doar frig şi întrebări. „Prea mult frig, prea multe întrebări”.

Cu prietenie,
Doru

teodor dume spunea...

= Da

Liviu-Ioan Muresan
[19.Aug.09 17:36]
e un alt fel de atitudine. Şi bine meşteşugit poemul. La versul 2 cred că s-ar putea renunţa la "alte", aşa mi se pare. Deosebită zicerea:"îmi înghesui frica în sân şi/trec mai departe", de o lejeritate şi o profunzime ce face plăcere cititorului. La fel şi ultima strofă.
LIM.

teodor dume spunea...

= re* doru emanuel iconar...

Teodor Dume
[19.Aug.09 18:21]
doruleţ, prietene!
bine ai revenit la mine în pagină. ţi-am simţit lipsa, să ştii.
mulţumesc pentru semnul tău

cu prietenie,
teodor dume,
= re* liviu ioan mureşan...

Teodor Dume
[19.Aug.09 19:26]
LIM,
mulţumesc pentru oprire şi semn.
am eliminat acel *alte*. da, e mai cursiv

cu prietenie,
teodor dume,